Vilken omvändning!

Igår var det snökaos , och nu har det lagt sig och blivit värtsa TOPPENVÄDRET! :D

Och inte nog med det så är det lördag , och vi är hemma hela bunten och myser..
Vi vaknade och låg och mös lite innan vi gick upp , sen åt vi en stooor frukost med te, yoghurt, smörgåsar och ägg!
Sen gick jag ner till centrum där det ligger en liten inredningsbutik och kollade om jag kunde hitta något fint tills imorgon när jag ska åka med pappa och hälsa på min lille kusin Melker, och jag hittade en snuttefilt med ett lejonhvud på och en napphållare med ett lejon på, så söta :)!

Sen klädde vi på oss ordentligt och tog pulkan och gav oss iväg till pulkabacken, och det var skitkul, och barnen älskade det, sen blev det en racingrunda på parkeringen också med pappa som draghäst!

Ikväll blir det kycklingwok med nudlar och hoi sin sås, MUMS!

Ska se till att fota den lille prinsen imorgon också, så får ni se imorgon :)

Ha en jättebra lördag mina vänner! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0