Ledig idag!

Farmor ringde imorse när jag låg och sov , och berättade att min lille kusin ska få heta Melker, hihi tyckte det var gulligt och tänker på en gång på Farbror Melker i saltkråkan. Mycket fint och passar perfekt tycker jag :)

Just nu har jag soff häng med minsta killen och vi tittar på favoritfilmen Kung fu panda , och ska snart bege oss ut en sväng i det fina vädret och ta en prommis upp till skolan och hämta storebror!

Jag tycker det är mysigt när barnen är hemma hos oss, då blir vi som en liten familj och det är mycket mysigare, fast veckorna utan dom är ju precis lika mysiga då det bara är jag och karl hemma , men man saknar barnen då och ser fram emot måndagen när dom kommer :)

Jag har alltid varit så familjär av mig och tycker om sällskap och närhet och barn är så himla mysiga och säger så söta och roliga saker ibland!



För några dagar sen fick jag reda på att min låtsaspappas pappa dog och den 24 åker vi upp till helsingland på begravning , kommer bli jobbigt, alla begravningar är ju jobbiga men dom blir ju extra jobbiga när det är någon nära.
Min lillebror oscar 5 år tror att farfar är i rymden , och han ska bygga ett rymdskepp och åka upp till landet och hämta farmor och sen upp till rymden och hämta farfar! Lille pluttis, barn tänker så annorlunda och ser på saker så lätt..



Ikväll ska jag på hälsokväll hos Maria på mitt jobb, det blir härligt!

Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0