Landet!

Hej på er, jag vet jag är inte världens bästa uppdaterare, men det har inte hänt så värst mycket!

Jobbade hela helgen och och måndag tisdag den här veckan, och idag har jag varit ledig, skönt!
Conny var ledig idag också så vi fick lite ensamtid idag innan barnen kom hem från skola/dagis :)

Imorgon så åker jag upp till landet med mamma och co, och på fredag så är det begravningen! Kommer bli jobbigt men det är det ju alltid med begravningar..
Jag har inte varit på så många ( tack och lov ) men den första jag var på var min gammelmormor och då var jag inte så gammal.. sen var det min mormor och det är nog det värsta jag varit med om, min mormor och jag har alltid haft en väldigt fin och nära relation så den var tung.. sen var jag på min morfars bästa kompis begravning, och han hade sin husvagn bredvid morfar och hade haft det innan jag föddes och jag spenderade mina somrar nere i husvagnen med mormor och morfar!


Idag var jag i farsta en snabbis och fixade svarta strumpbyxor och hittade ett svart midjeskärp på rea för 20:- som jag ska ha till min svarta klänning på fredag!
Förutom begravningen så ska det bli mysigt att åka till landet och få mysa med mamma och co lite, och oscar min lilla skatt! <3


Imorgon är jag hemma med äldsta killen innan jag åker till mamma för avfärd, sen kommer Conny hem tidigare och tar över, så stannar han hemma med barnen och jag kommer hem på söndag!

Slänger in en bild på oss vid matbordet från idag , Tjingeling!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0