Check!

Nu är denna vecka slut och jäklar vad slutkörd jag är!
Det var riktigt mycket på jobbet i helgen så den susade förbi..

Nu har vi kollat på Solsidan , jag ÄLSKAR det programmet, det är ju hur underbart som helst! :)

Imorgon börjar jag inte fören 14 och kör stängning till 22.15.
Sen kommer grabbarna hem imorgon men dom träffar jag inte fören på tisdagmorgon för dom sover ju när jag kommer hem, dom små liven!

Snart är det Wallander-Skulden på tv4 och den har jag inte sett så det blir en dusch och lite ansiktsmask och inpackning sen kryper jag upp i sängen och kollar på filmen, kommer antagligen slockna under nyheterna men men.

Tjing tjong! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0