Underbart!

Åh vilket fint väder man vaknade upp till idag då! Ska klä på mig och gå ut på en sakta promenad tror jag, Mysigt!!

Har sovit ganska dåligt inatt faktiskt, vaknade flera gånger och behövde gå upp och kissa, kanske blir fler vändor nu när hon är fixerad, det blir ju ett helt annat tryck på blåsan då.. sen hittar man ingen skön sovställning heller så man får lite ont i axlarna efter ett tag när man legat för länge på en sida :P

Måste för övrigt tipsa er om världens skönaste stövlar, jag är helt såld på mina , varma, rejäla och riktigt sköna och snygga om ni frågar mig , sen har ju alla olika smak men i like them!!
Dom kommer från Hush Puppies och kostade strax över tusen kronor, men det var dom värda, dom kommer nog hålla ett par säsonger!

Nej nu ska jag ge mig ut i det fina vädret, Kram så länge!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0