The show of christmas

Ska bli väldigt mysigt ikväll, bara jag och Conny, först blir det sushi innan vi åker in till globen och sen blir det konsert, MYS!

Barnvakt är fixad( Connys pappa ), han brukar vara snäll och ställa upp när vi behöver barnvakt :)

Imorse när grabbarna hade gått hemifrån vid kvart i 7, så hade jag en liten bebis i magen som inte ville somna om, hon låg och vred och vände på sig i ca 1 timme , och sen fick hon hicka.. så 1,5 timme efter att dom gått så kunde jag somna om igen :P
Ska bli spännande att se hur hon sover utanför magen sen!

Nu ska jag fixa lite lunch till mig här!

Trevlig fredag, Kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0