Snö

Igår passande nog på 4e advent så kom snön äntligen, hoppas att det får ligga kvar tills julafton iaf, vore mysigt!!

Igår åt vi en riktig mysfrukost med risgrynsgröt, ägg, te och mackor! Så mysigt att äta frukost när det fortfarande är lite halvmörkt ute och tända ALLA ljusen som man fick igår! :)

Haha , igår när jag hade satt på tvättmaskinen så tar vi alltid och hänger slangen där vattnet kommer ut på toaletten, så slipper man att de blir stopp i avloppet i badkaret, sen gick Conny på toa , och hängde då slangen på tvättkorgen , och glömde sen att hänga tillbaka den.. så när vattnet sedan pumpades ut så hördes det väldigt tydligt från badrummet, så jag springer och kollar och då är all tvätt som var i tvättkorgen blöt, och de är vatten på hela golvet :P
Haha.. jaha, bara att tvätta dom kläderna också då! Så nu hänger det strumpor på elementen , och alla mina och connys tröjor hänger på galgar lite överallt och barnens små kläder hänger på torkställningen!
MEN det positiva är ju att vi har ingen smutstvätt nu! :D Sen har jag faktiskt också varit osmidig 1 gång och glömt slangen! :P

Idag slutar Conny klockan 3, och då ska jag möta han på jobbet och sen ska vi åka och storhandla! Nu blir det ju en sväng på babyavdelningen också då vi måste köpa blöjor och tillbehör, ska bli skönt att kunna slappna av helt med inköpen till bebis nu..

Inatt fick jag faktiskt sova bra, vaknade 2 gånger för toalettbesök och sen kunde jag somna om direkt efter.. sen gick jag upp vid 6 och gjorde barnen klara för skola/dagis och lämnade av dom , sen fick jag gå och sova igen och kunde somna då också och vaknade vid 11!! Så nu är jag utvilad som bara den! Tack snälla lilla bebis! :)

Nu ska jag klä på mig lite och fixa mig sen ut i snövädret och åka till Connys jobb!

Kram så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0