Mysfredag!

Slängde ihop en mysig fredagsmiddag när grabbarna kom hem , det blev fläskfilé, potatisgratäng beasås och en sallad med tomat gurka och mozzarellaost toppat med balsamicocream, mycket gott!! Sen hade Conny köpt en ny film på jobbet till barnen , det regnar köttbullar! Den var tydligen jättebra för man hörde skratt utifrån vardagsrummet hela tiden, så 10 poäng på den!

När barnen kollade på den så kollade vi på The beaver med Mel gibson i sovrummet, den var faktiskt bra, handlade om att han blir lite psykiskt störd och börjar använda sig av en handdocka som är en bäver, och han pratar liksom genom den.. svårt att förklara men den var rolig! :P

Nu tänkte jag ta en lång skön dusch och dra på mig min pyjamas och ta på mig sockarna igen efter det och krypa upp i sängen och läsa lite tror jag! Äääälskar mina nya sockar, dom håller verkligen fötterna varma och dom är så sköna! Verkligen ett tips om ni ska köpa julklapp till tex mamma/syster!

För några veckor sen så köpte jag tyg så min mamma kunde sy om ett "spjälskydd" till en korg som vi har haft till bebisar i släkten, men det har ju alltid varit pojkar så den var blå förut med tåg på.. men nu är det ju en tjej som ska ligga där i , så då sydde hon om den med tyget jag valde och det blev så fint!
Ska ta med den hem när vi åker dit den 20 när mamma fyller år! Sen ska jag lägga dit ett fårskinn och sen är det bara bebis som fattas! :)



Ha en mysig fredagskväll mina vänner så hörs vi imorgon! :)
Kramisar från oss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0