Matkoma

Idag har vi bara varit hemma och tagit det lugnt, riktigt tråkväder är det idag, just nu spöregnar det här så det passade bra att vara inne idag!

Efter frukosten åkte Conny iväg och hjälpte Patrik med lite skräp till tippen, och passade på att slänga kartongen från spjälsängen också!
Sen knallade jag ner till affären och handlade till middagen och lite lördagsgodis fick också följa med hem!
Till middag gjorde jag jordens godaste köttgryta, blev sjukt god! Bygårdens köttgryta hette den, sökte på google och fick upp den! Hade inte i timjan dock, och hade istället i lite kalvfond! Try it! Mums!!

Nu ligger jag och Conny och kollar på film i sovrummet, och grabbarna tittar på film i vardagsrummet! Lördagsmys!

Såg idag när jag gick förbi spegeln hur stor jag blivit! Linnet går inte över magen längre :P funkar ju som hemmamys kläder!

Ha en mysig lördag, trots regn och rusk! Kram!



Kommentarer
Liinda

Gullmage :)

2011-12-04 @ 10:18:38
URL: http://liindiita.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0