Lite shopping

Åkte till handen centrum imorse och fixade lite julklappar och saker till mig!
Hittade 2 amningsbh och 2 amnings tshirts, så får jag köpa mer sen efter hand om det behövs!

Hittade också en jättefin vit farfarströja till mig med många knappar fram så den kan jag också ha när jag ammar, perfekt!
Apotekssaker, kräm mot röd rumpa, koksaltlösning om bebis är snorig och bröstvårtssalva blev det! Och ett par bebisvantar..
Nu tänkte jag lägga mig på soffan en stund för nu är kroppen helt slut efter idag känner jag :P

Snart kommer Conny hem och sen drar han iväg ikväll och käkar med jobbet, får se vad jag hittar på då!

Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0