Godmorgon!

Haha , har ni sett Agrias reklam med hundvalpen på sängen? Den är ju sååååå söt!

Anyway..
Igår åkte vi och storhandlade och kom hem med massa mat, så nu är frysen helt propfull med allt möjligt kött och kyckling och falukorv mm!
Skafferiet är fullt och badrumssakerna klara! Känns skönt, så slipper vi åka och handla de första vi gör när vi väl kommer hem från BB.

Den här veckan har alla Coop butiker extrapris på Tresemme schampoo och balsam 49:-st, det schampoot är verkligen GRYMT, det luktar underbart och håller håret fräsht jättelänge , och det är drygt också så de stora flaskorna räcker jättelänge!
Och på Coop forum i haninge som vi handlade på igår hade dom köp 2 st schampoo/balsam och få 2 stylingprodukter på köpet, så jag fick en flaska värmeskyddande spray och en hårspray i size MEGA stor :P Perfekt!!

Åh kan de inte bara bli nyårsafton NU!? Så jag kan få föda barn snart, nu börjar längtan bli enorm här hemma! Jag menar, allt är ju klart, vagnen står redo, sängen är klar, bb väskorna är packade, alla små kläder är tvättade och vikta, och nu är även alla blöjor, salvor, tvättservetter och allt sånt på plats i badrummet, nu är det ju bara vårat lilla hjärta som saknas!
Och nu känner jag mig så STOR som man kan känna sig tror jag, riktig tjockis!
11 dagar kvar till BF, håll ut nu! ;)

Idag ska jag hem till min mamma som fyller år idag, blir lite middag och fika och en jääääättebra present till henne från mig och min bror Eric! ;)
Hon kommer bli jätteglad :)

Nu ska jag hoppa in i en dusch och sen diska lite, och sen bär de av hem till mamma!
Kram!


Kommentarer
Mikaela

Du får vänta med att föda barn till efter 12- slaget i alla fall! :-)

2011-12-20 @ 14:56:46
URL: http://miikaelas.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0