Fullt ös!

Idag har de varit fullt ös här hemma hela dagen!

Började med att baka farmors limpa, och hoppade sen in i duschen medans dom gräddades.. sen åkte jag till skogås och hämtade mitt paket, som kom dit för att de var DHLpaket, och det var ju värsta stora kartongen för ett lasersvärd från BR´s hemsida, så jag öppnade den och slängde kartongen i en container, och bar svärdet som de var :P
Sen kokade jag knäck också, och griljerade skinkan, och sen fixade jag hemagjord pizza till middag när min kära kom hem(färdig pizzadeg är ju bäst!)

Vi satte på en film och åt pizzan , sen somnade Conny i soffan en stund, tröttmössan gör nästan alltid det om vi kollar på film efter jobbet :P

Och nu åkte han iväg till farsta c och skulle köpa en julklapp till mig, spännande :D
Så nu ska jag bänka mig i soffan med ett glas julmust och några knäck och kolla på förlossningskliniken!

Hörs imorgon , Kramis!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0