Freeeeedag!

Sov dåligt inatt också , det är väll kroppens sätt att ställa in sig på att bebisen snart kommer, tror jag!
För jag är inte speciellt trött, bara ont i kroppen för att jag inte hittar något skönt sätt att ligga på!

Och vad hände med vädret om man får fråga? Spöregnade hela natten, och nu är det bara grått och trist ute!
Så nu sitter jag här i pyjamas och myser, har precis ätit frukost och ska väll klä på mig strax, och packa lite smått, för imorgon efter vi har varit på Julbord med min familj så ska jag och Conny åka ner till Fanny och Sebastian och lilla Hector och hälsa på.. och på söndag är det fotodags, ska bli superkul och mysigt att ha det som minne sen!

Och ikväll är det ju idolfinal, jag gissar att Robin tar hem det, fast det kommer nog vara ganska tajt, dom är ju så olika!
Vem tror/hoppas ni vinner?

Nej nu ska jag småplocka lite här hemma, ha en mysig fredag så hörs vi senare!

Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0