Fixerad!

Var hos barnmorskan idag, och nu är hon fixerad och redo för start! :)

Alla värden såg bra ut och magen växer på i bra takt, den hade sjunkit ner lite nu när hon fixerat sig och det är normalt.. hjärtljuden låg på 155 så hon trivs så bra där inne!

Sen gick vi igenom lite hur min graviditet har varit och hur vi vill ha förlossningen och så..men skrev bara att jag tar smärtan som den kommer och är öppen för förslag för smärtlindring..
Och sen vill jag ha upp henne på magen/bröstet när hon är ute och att Conny ska klippa navelsträngen, om det nu inte är något som går fel eller så så att det blir snitt, men då tar vi det då!

Känner mig trygg i det här nu och längtar bara tills det är dags egentligen!

Tänk att man tyckte att magen var stor här :P haha..v 18, och nu är det som en stor fotboll på magen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0