Farmors limpa!

Idag när jag hade gått upp så ringde min kära lillebror och frågade om han fick komma över på en kopp kaffe, för han hade håldag idag från skolan.. så han kom förbi och snacka lite skit, mycket trevligt!

Och igårkväll när jag låg och kollade på beck så blev jag så sjukt sugen på en speciell limpa som min farmor brukar baka , och den är så sjukt goooood, så jag bakade 2 limpor idag av den och nu är dom precis klara, det luktar gudomligt här hemma nu , och ikväll blir det 1 (eller 5 :P ) sån macka med lite te! MUMS! Hoppas bara att jag lyckats med den , annars grinar jag och ringer farmor så får hon baka :P haha

Nu sitter jag och väntar på att Conny ska komma hem , sen ska vi fixa lite pasta carbonara med mycket ost och bacon i, och sen titta på en film och mysa lite! Barnen är hos sin mamma den här veckan, så det är bara vi 2 <3


Längtar tills frukosten imorgon också , köpte filmjölk med pepparkakasmak, MMMM!

Kram så länge!


Kommentarer
Liinda

hallå där, man måste dela med sig av recept också inte bara bilder ;)

2011-12-05 @ 19:59:24
URL: http://liindiita.blogg.se/
Anna

Okej , det kommer imorgon ;)

2011-12-05 @ 21:05:53
URL: http://livetmedkarleken.blogg.se/
Mikaela

Åh, finns det filmjölk med pepparkakssmak? Det som är så gott!

2011-12-06 @ 09:41:32
URL: http://miikaelas.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0