en-siffrigt!!

Nu är vi nere på 9 dagar tills beräknad födsel, NIO DAGAR!
Kommer ihåg när det stod 250 dagar kvar, haha.. då tyckte man att det var ju jääääättelångt kvar dit , men det har faktiskt gått riktigt fort och snart har vi våran lilla skatt ute hos oss, och då har hon bott inne i min mage i 9 månader på hotell magen, all inclusive 5 stjärnor ;)

Jag älskar mitt liv just nu , ALLT är så bra, jag har bästa familjen, bästa mannen man kan få , och snart har vi vårat barn, som vi har skapat tillsammans! <3

Ska snart hoppa in i duschen , och sen åka mot farsta till barnmorskan, hoppas allt ser bra ut!

Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0