Dinner

Kom precis hem från mamma och där fick vi en god köttgryta med ris och småkakor till fikat :D
Hon fick 2 st berlocker till sitt Thomas sabo armband och blev jätteglad, tur de :)

Sen blev jag hemkörd av mammas bästis Anki och hennes man, så jag fick med mig korgen som mamma fixade för ett tag sen, den är så mysig , och nu ligger det ett fårskinn där i också!

Imorgon så ska jag småfixa lite här hemma inför Jul och så.. ska baka farmors limpa igen så vi har något gott bröd till julafton , och sen ville mamma ha en limpa också!
Sen ska jag fixa lite brända mandlar och kanske koka lite knäck om jag orkar!
Och sen så ska jag hämta ut ett paket som har kommit också , min lillebrors julklapp! ;)

Julskinkan ska griljeras också, så vi kan få en god macka på kvällen med nybakat bröd och julskinka med mycket senap på! Mums! :)

Och på torsdag ska jag till barnmorskan, kolla så allt är bra, vilket jag är ganska säker på att det är men de är ändå skönt att ha koll :)

Sov gott, hörs imorgon!
Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0