Bebisväskan!

Nu är bebisväskan färdigpackad som ska med in till förlossningen, känns skönt!
Nu är det bara det som vi ska ha med oss kvar, men det tar jag när vi väl ska åka in, ska se till att kamerorna alltid är laddade, och köpa småflaskor med shampoo,balsam och tvål så man slipper ta med sig stora flaskor, sen ska jag köpa lite amningsbhar och tröjor, sen kommer jag nog åka hem i mjuka mammabyxor eftersom magen fortfarande kommer puta så är det skönt med lösa byxor, och dom använder jag ju nu så dom åker ner när det är dags!

Men det som åkte ner i bebisväskan är iaf:
-2 Bodys, en i stl 50 och en i stl 56
-3 par byxor, två i stl 50 och en i stl 56
-2 par strumpor
-3 mjuka innemössor
-1 stickad overall
-1 par tofflor
-1 tjock mössa
- Fleeceovarallen
- Bebisfilten
- 4 små blöjor, 1 napp, våtservetter



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0