2011

2011 har varit det bästa året hittills!

I april fick vi reda på att jag var gravid, och sen har det gått som en dans.. om man räknar bort illamåendet i 13 veckor så har jag mått jättebra under hela graviditeten, och så avslutade vi året med att Ellie ville ut, det måste vara för att vi pratat med henne i magen så mycket och sagt att vi längtar efter henne, så hon ville ut tidigare än BF! <3

Nu håller vi på att småplocka lite här hemma och städa lite smått.. vi har precis varit ute på en liten promenad med barnvagnen för första gången , var jätteskönt att få komma ut lite i friska luften och röra på sig lite.. lillan sov så gott i vagnen och sover fortfarande där i hallen, får se när hon vill vakna och "tutta" lite som vi säger :P

Ikväll blir det lite nyårsmys bara vi 3, oxfilen var slut tyvärr så Conny köpte lite ryggbiff och entrecote som vi ska steka i grillpannan och så lite potatisgratäng och god sås till det, och en sallad med mozzarella,gurka,tomat och sallad! Sen blir det chokladpudding till efterrätt och kanske en bra film!

Sen kollar vi på raketerna vid 12 och pussas alla 3, MYS!

Ska slumra lite nu tänkte jag, hon var pigg och glad inatt min lilla tjej (igen) så de blev inte mycket sömn för mig inte! :P

Igår invigde vi korgen som Mormor sytt åt henne, hon gillar den! :)


Kommentarer
Liinda

åh vad söt hon är lilla Ellie!!

Tycker namnet är super fint!



Minns min första promenad med barnvagnen, de va ju nästan på sommarn (i maj) och jag kännde mig så himla stolt när jag gick där med min fina bebis!



Gott nytt år på er!

Kramar :)

2012-01-01 @ 19:53:38
URL: http://liindiita.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0