Tacos!

Blir det till middag ikväll , det är nog en av mina 5 favoriträtter tror jag , fast har ni tänk på en sak , det är bara gott när man själv gör det , det smakar inte lika bra om man äter det hos någon annan , haha.. det kanske bara är jag som tycker så, men alla gör ju olika , och alla har olika tillbehör!
Här hemma kör vi alltid med tortillabröd och nachochips till, guacamole gjord på den kryddmixen från santa maria, tacosås, gräddfil, tomat, gurka, mycket majs och ibland har vi rödlök och sallad också!
Det ska bli mumsigt! Och det bästa är ju sen när man ätit färdigt så kan man sitta och småäta upp alla chips som är kvar och doppa i guacamolen, yummie!

Idag kom mina bodys som jag vann på tradera också , från märket Danska Pippi..jäklar vad fort det gick! Mycket nöjd och dom var väldigt fina! 82:- fick jag pröjsa för båda 2 ink. frakten ..perfekt, älska tradera ;)

Ikväll är det Tv marathon för mig igen , älskar onsdagar, först förlossningskliniken och sen för tidigt född på tv4 fakta, och sen livet på bb på 5an.. Kolla på det med en isfrappe och kanske lite popcorn eller en kvällsmacka.. Älskar min Tassimo som jag fick i födelsedagspresent , det blir jättegott te, och marabou varm choklad är också jättegod , och sen espresson som man kan göra massa olika saker med.. man kan ju värma mjölk och skumma själv, så blir det latte, eller så köper man latte kapslar om man vill att det ska gå fort! Love it! Tack Mamma och Bosse! <3

Imorgon blir det jobb 7.30-15.30, skön tid faktiskt!
Ta hand om er så hörs vi imorgon, Puss och kram!



Kommentarer
Maria

Bebis marathon i onsdags alltså! Fina bodys, jätte söta! Lyckliga ni är, mys det ju! Kram

2011-08-22 @ 20:46:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0