SÖS

Tog en sovmorgon idag och sen åkte vi till Farsta C och handlade en liten present till Fanny & bebis Hector, det blev en mjukiskossa, passar båda två då hon känner sig som en mjölkko och han gillar ju mjölk :) <3
Var så mysigt att få träffa henne igen , nu är det ju 4 veckor sen vi sågs ca, det är sällan jag träffar människor som det bara säger klick med på en gång, och det gjorde det med Fanny , så himla kul!
Vi spelade lite Fia med knuff på deras rum på neoavdelningen , dom ska ju stanna där i två månader nu medans Hector tjockar på sig lite , lillfisen! Fick se en videofilm på honom, så himla liten och söt, längtar ännu mera efter våran lilltjej nu!
Tack för idag gumman , kommer och hälsar på mera så ni slipper ha så tråkigt :) <3

Imorgon blir det båtåkning med pappa igen , åker ut till en ö och solar och badar och wokar lite på hans stora stekfat och sen köper vi med oss lite gott fikabröd också, Mums! ( mums skriver jag ganska ofta har jag tänkt på , lite som Maria Montazami, hon säger ju så hela tiden! haha )

Nu tänkte jag kolla lite på Livet på BB på tv5 Play, missade det igår när vi var hos Putte & Mikaela, tur att det finns på nätet..
Jag tycker program om förlossningar och graviditeter är jätteintressant , har alltid tyckt det innan jag själv blev gravid också , och ända skillnaden är väll att man blir lite tårögd när man kollar på det nu , för att man själv ska gå igenom det, och längtar så mycket... Jag ser faktiskt fram emot min förlossning , är inte alls rädd (än så länge) och tycker att det ska bli så häftigt att föda, och sen få mysa med sin lilla bebis som har legat inne i magen i 9 månader och vuxit, och sen helt plötsligt ska dom ut och leva och andas i våran värld.. det är häftigt vad kroppen kan göra, och stå ut med när man tänker efter..
Just nu sparkar lilltjejen på mig i magen , för jag sitter upp och då trycker det väll lite mot henne, så nu ska jag resa på mig och lägga mig i sängen och kolla på Livet på BB..

Kramis!

Bild lånad från Google!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0