Sjukstuga!

Usch, nu har man gått och blivit sjuk också.. inge kul alls, så fort dagis börjar igen efter semestern så blir Alexander sjuk , och självklart så smittades de av på mig!
Hostar som en tok och är dunderförkyld, kändes som att jag skulle avlida imorse, men gick och jobbade iaf, men imorgon är jag hemma , och kanske helgen också , får se hur jag mår!

Ska gå och lägga mig , ta alvedon och hostmedicin ( theraghogh är dem ända jag kunde ta ) och lite nässpray på det , så kanske jag får sova lite... om lilla tjejen i magen ligger stilla, åh vad jag älskar henne redan , längtar efter henne varje gång hon sparkar till <3

Sov gott!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0