Jag är helt kär!

Hämtade ut våran fina vagn idag , och den är såååå fin... verkligen rätt val för oss!
Jag beställde också en mjuklift som jag ska ha i vagnen , med rött foder och vita hjärtan, men den har inte kommit ännu.. och hon mailade mig för ca 2 veckor sen och sa att den skulle komma in på lager nästa vecka ( förra veckan ) och att dom då skulle skicka allt när den kommit in , så jag trodde ju att den skulle vara med nu, men icke..
så jag ringde dit och då hade hon gått hem , så hon ringer mig imorgon, så får vi se vart den är! Den borde ju komma innan december iaf , haha!
Sen fick vi också bilbarnstolen som var lika fin, haha och när Jonathan såg den så sa han: Jälar vilka små bälten.. haha då skrattade både jag och Conny kan ni tro!
Åh vagnen är verkligen hur fin som helst, nu står den här bredvid soffan och bara väntar på att lilltjejen ska komma ut och ligga där i, myspys! <3





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0