Härliga lördag!

Jag älskar helgen , så skönt att vakna och kunna äta en ordentlig frukost och mysa på morgonen i sängen en stund innan man går upp!
Vi åt frukost och efter de så åkte jag hem till min dunderförkylda mamma :P Vi gick upp på vinden och hämtade ner en svart skötväska som passade perfekt till våran vagn och en babypulka som vi kan ha nästa vinter, och en paraplyvagn från Maclauren som är perfekt att ha sen när hon blir lite större och man inte vill släpa på sin vanliga vagn! Tack mamma!
Sen fikade vi lite och laddade ner en ashäftig app till hennes ipad, som man kunde se bebisen som den verkligen ser ut och vrida på den och kolla i alla vinklar, riktigt häftigt!
Sen fick hon äntligen känna av lite sparkar idag , sist så låg hon stilla i magen så hon kände inget , men idag så! :)

När jag kom hem så gjorde jag oxrullader i gräddsås med potatis, palsternacka och morot i ugn och en god sallad till! Var en succé och maten var slut nästan på en gång på barnens tallrikar! Det märks när dom tycker om maten vi gör , då tar den slut på en gång..



Ikväll blir det mys i soffan igen , och sen ska jag krypa ner i ett bad tror jag , och använda två av mina födelsedagspresenter jag fick av Fanny, Bubbelbit hette den ena och var från Lush, så man bryter av en bit och smular sönder under vattenstrålen och då skummar den och luktar gudomligt, och sen en ansiktsmask också, så det ska bli mysigt! Älskar att bada och ta hand om kroppen! Tack gumman! :)

Ha en mysig lördag så hörs vi imorgon , då går jag in i vecka 23! Tiden går så fort att man knappt hinner med!


Kommentarer
Therese mamma till Alicia 2 år och gravid

Hej!

Vilken fin blogg :)

Kikade in här och såg att du också ska ha barn. När ska du ha? Grattis till graviditeten :)

Kika gärna in på min blogg!

Ha det så bra.



/ Therese

2011-08-28 @ 11:26:56
URL: http://youremyangel.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0