Bakdag!

Äntligen helg , fast jag mjukstartade ju denna vecka med 4 dagars arbete , känns helt okej att vara tillbaka på jobbet faktiskt!

Ni är dåliga på att kommentera, gör gärna det, det behöver inte ha något med inlägget att göra men skriv gärna vem du är som läser och har du en blogg så läser jag gärna den :)

Idag kom vi upp relativt tidigt iaf, käkade lördagsmys frukost och sen hoppade jag in i duschen.. minsta killen har lite feber och är snorig idag så vi har bara varit inne och tittat på film , jag valde Toy story 2, och han valde Bilar( big chock ;)..)
Äldsta killen är med sin mamma på bröllop idag så inget syskonbråk idag inte! :P

Imorgon tar jag med mig Jonathan och åker hem till min mamma och firar mig och min bonus systers födelsedagar, så får Conny vara hemma med sjukalex.. så nu har jag precis tagit ur kakor från ugnen, och jag måste säga att dom blev riktigt goda! Det blev Havrekakor med chokladbitar i!
Aftonbladet hade förut en sån serie man kunde köpa med tidningen en gång i veckan med receptböcker på olika bakverk och kakor och sånt.. så jag samlade på mig den serien och det finns allt från Julgodis till småkakor och bullar och tårtor och hela kittet.. och där hittade jag receptet på kanelbullarna som jag bakade förra helgen och havrekakorna som jag bakade nu! Och kanelbullarna var också riktigt goda, så bra recept!
Till julen sen (när jag är stor som ett hus :P) så kommer jag nog vara hemma om havadeskapspennings ansökan går igenom, och då ska jag baka julgodis och massa gott! LÄNGTAR!!



Ska snart börja förbereda för middagen , det blir Pangasiusfilé i ugn med hemmagjort potatismos och remouladsås med ärtor till.. älskar fiskrätter!
Ha en mysig lördag!


Kommentarer
fanny

kakorna var jättegoda gumman, så söt som tog hit (: längtar jättemycket tills onsdag. få ha lite tjejkväll med god mat och mys! och imorgon ska jag shoppa paket till dig ^^ har ni badkar..? PUSS!

2011-08-13 @ 20:52:53
URL: http://littlemissunshine.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0