Synsam

Ledig idag som vanligt på onsdagar, och det är verkligen GULD värt..

Var förbi Nagelbaren där jag fixat mina naglar det senaste året och var idag tvungen att ta bort dom pga jobb, då vi inte får ha långa naglar längre, det suger lite men det är bara att göra det!
Tänkte faktiskt ändå ta bort dom för det kostar ändå 700:- i månaden och nu har vi ju köpt bil och det finns massa annat kul man kan lägga dom pengarna på faktiskt... ganska skönt med korta naglar igen!

Sen kom minsta killen hem hit efter 12, han hade varit på rutinkoll hos BVC med sin mamma och precis innan dom kom så fick jag sms från synsam, som jag ringde igår och sa att jag behövde nya linser, men min styrka hade dom inte hemma så hon fick beställa , och i smset stod det att dom nu fanns och hämta! Hejja synsam, 1 dag tog det, ganska shysst tyckte jag så vi åkte tåg till handen och hämtade ut dom så nu har jag linser för 6 månader hemma!



Jaha, vad händer annars då?
Jag och Conny har fått dille på chokladpudding dom senaste veckorna, fy tusan vad det är GOTT! Kan äta det varje dag känns det som , fast det är ju inte så bra kanske men , jag skulle kunna göra det för det är så gott, gärna med en klick grädde till men det brukar vi skippa..

Mamma ringde mig idag från Malaysia och sa att hon hade tappat sin mobil och att jag skulle hjälpa henne med att ringa och spärra SIMkortet, så jag gjorde det åt min kära mamma.. Man blev ju lite nojjig när man svarade på ett dolt nummer och det är mamma som ringer från andra sidan jordklotet, trodde att det hade hänt något allvarligt!


Nej nu ska jag duscha och sen blir det Efterlyst på 3an men CHOKLADPUDDING!
Här kommer två bilder på olika naglar jag haft, mina egna naglar med förstärkning!


Sweet dreams! <3


Kommentarer
Anonym

Anna min vän, du vet väll att jag jobbar på Synsam i Liljeholmen. Kom till mig istället :) Blir billigare puss

2011-05-15 @ 21:00:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0