Sjukling!

Sorry för dålig uppdatering!
Jag är hemma och är sjuk , och det är inte kul alls!

Var ledig i onsdags och hade en mysig ledig dag med hjärtat, och vaknade på torsdagen med ont i halsen men gick och jobbade iaf.. och under dagen så smög sig febern på mig och hostan lika så.. så på kvällen var jag däckad och mådde piss, var hemma igår och idag och blir hemma imorgon också!
Sen kräks jag alltid när jag får feber så jag har inte fått behålla något sen i torsdags, så jag har gått ner 3 kilo iaf, haha ;)
Nu ikväll är första gången jag fick behålla det jag ätit, det blev en barnmatsburk, kalops, Perfekt när man har varit magsjuk eller dålig för maten är så mild och bra för magen!

Imorgon är sista dagen innan barnen kommer så det var ju bra att jag blev sjuk nu och inte nästa vecka så dom slapp bli smittade!
Hatar att vara hemma och va sjuk , det är så TRÅKIGT! Det går inget bra på TV och alla filmer man har hemma har man redan sett, hjärtat jobbar så det är ingen hemma och "pysslar" om mig eller hjälper mig med saker ( Hämta blåbärssoppa, vatten och en skorpa ) och när man reser sig ur sängen så vänder man halvägs ut till köket för att typ svimma på sängen och krypa upp där!

Nej nu mår jag iaf mycket bättre och febern är borta och hostan är på väg bort den med :) Don´t come back!

Mamma och CO har det iaf bra, dom landade på Borneo imorse svensk tid och skulle gå och bada sa hon, lät lite skönare än min säng och nerdragna rullgardiner måste jag säga! Älskar er, var försiktiga på eran 3 veckors resa!<3


Vi hörs imorgon mina vänner, ha en bra kväll! <3


Kommentarer
Mamma

Hej min alskade dotter, krya pa dig nu! Skickar kramar i massor fran oss alla <3

2011-04-17 @ 03:39:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0