Härliga helg!

Vi har haft en helt underbar helg här hemma, trevlig påsklunch på lördagen hemma hos oss och barnen fick leta efter sina ägg som "påskharen" hade varit här och gömt, och det var total lycka när dom hittade 2 st ägg var!
Sen åkte jag över till min farmor och skulle överraska alla som var där , min faster och mina 2 kusiner Johan och Martin, min farbror och hans tjej med min lilla kusin Melker som nu är 3 månader (så himla charmig) och pappa och lena! Pappa visste ju iofs att jag skulle komma men alla andra blev glatt överraskade! :)

Idag började vi dagen med en skön sovmorgon till 10, och sen en frukost på det , sen drog vi på oss kläderna och solglajjorna och promenerade ut till en sjö i närheten och matade kanadagäss och änder med digestivekex och vi fikade och drack saft.. sen på vägen hem stannade vi i lekparken där barnen roade sig själva och vi vuxna satt i solen och njöt! Härligt att sommaren bara kommer närmare och närmare!

Efter promenaden och lekparken tog jag bilen hem till pappa och hämtade min systemkamera som jag köpt av honom, och har lekt lite med den nu på kvällen och shit vilken bra bildkvalitet det blir , man ser verkligen skillnad på vanlig diditalkamera och systemkamera! Ska bli kul och ha den nu framöver! :)

Här kommer ett bildregn från våran dag!


Ikväll ska vi bara ta det lugnt , och äta ostkaka med grädde och sylt , hur gott som helst!
Kram så länge <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0