Äntligen Fredag!

Så himla härligt med fredag, och jag har haft en riktigt bra dag hittills! :)
Jobbdagen gick fort som tusan och plötsligt var klockan sex och jag fick gå hem , Jippi!
När jag kom hem så möttes jag av 3 glada killar hemma , 2 små barn som pratade i munnen på varandra och berättade vad dom hade gjort idag och min kära! MYS!

Nu sitter vi här hela familjen och har lite fredagsmys med godis och Robin Hood och täcke i soffan och myskläderna på, Check!


Det är så mysigt att ha barnen hemma då jag älskar barnfilmer, hehe.. och då kan man ju kolla på dom utan att känna sig "barnslig".. Och just nu håller jag på att köpa upp mig på alla Disneys klassiker som kom ut när jag själv var liten , så som Snövit, Micke och Molle , Robin Hood, Alladin, skönheten och odjuret, Lilla sjöjungfrun och alla dom där som är såååå himla bra! Det är ju kul att ha för barnen älskar dom också.. Visst är Disneys nya filmer också bra men det är inte samma sak som förr, haha med risk att låta som en gammal tant ( Det var bättre förr )

På tal om tanter så var det en 91 årig tant som handlade hos mig idag och hon pratade ganska mycket och sa saker som "ja du det är inte långt kvar nu" och "det är jobbigt att vara så gammal", och då blev jag lite sådär förvirrad, vad svarar man när en liten 91 årig tant står framför en och påstår att hon kommer dö snart?

Nu blev det ett lite virrigt inlägg här men bättre än inget alls! ;)
Ha en mysig fredag mina vänner <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0