Allt möjligt!

Idag har vi gjort allt möjligt faktiskt!

Storhandling på jobbet med pappa som hjälpte mig att köra hem allt, blev mycket nu inför julen.
Jag och lillkillen åkte pulka och fick snö i hela ansiktet och hängde upp mat till fåglarna ute i buskarna.
Sen blev det pannkakor som vändes i luften ;)
Sen gjorde jag knäck, det är juu ett måste faktiskt.. har aldrig gjort det själv förut , alltid mamma som har gjort, och som tog slut på en gång för att jag och lillebror inte kunde låta bli att nalla ;)
- Men det gick faktiskt bra att göra första gången , goda blev dom iaf och det är huvudsaken!

Nu sover dom små liven och vi vuxna sitter och spanar på utlandresa till i maj , lutar åt zakhynthos, man vill ju bara åka NU!

Nu är julpyntningen iaf helt klar (tror jag) och det är sååååå mysigt här hemma när man tänder allt och tänder massa ljus och sätter sig i soffan och myser!

Nu ska i titta på film och ha lördagsmys!

Här är mitt pepparkakshus för i år, och tomten utan ögon <3


GODNATT! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0